head_banner

Qualcosa chì avete bisognu di sapè nantu à l'imballaggio PLA

Cosa hè PLA?
PLA hè unu di i bioplastici più pruduttivi in ​​u mondu, è si trova in tuttu, da tessili à cusmetichi.Hè senza tossina, chì l'hà fattu populari in l'industria di l'alimentariu è di e bevande induve hè comunmente utilizatu per imballà una larga varietà di articuli, cumpresu u caffè.

PLA
PLA (1)

PLA hè fatta da a fermentazione di carbuidrati da risorse rinnuvevuli cum'è u maize, l'amido di granu è a canna di zuccheru.A fermentazione produce filamenti di resina chì anu caratteristiche simili à u plasticu basatu in petroliu.

I filamenti ponu esse furmati, stampati è culuriti per adattà à una varietà di bisogni.Puderanu ancu esse sottumessi à l'estrusione simultanea per furmà una film multilayered o shrink-wrapped.

Unu di i vantaghji principali di u PLA hè chì hè significativamente più ecològicu cà u so omologu basatu in petroliu.Mentre chì a fabricazione di plastica cunvinziunali hè stimata per aduprà quant'è 200.000 barili d'oliu à ghjornu solu in i Stati Uniti, PLA hè fatta da fonti rinnuvevuli è compostabili.
A produzzione di PLA implica ancu significativamente menu energia.Un studiu suggerisce chì u cambiamentu di plastica basata nantu à u petroliu à a basa di granu riducerebbe l'emissioni di gas di serra di i Stati Uniti di un quartu.

In l'ambienti di compostu cuntrullati, i prudutti basati in PLA ponu piglià menu di 90 ghjorni per scumpressà, in cuntrastu à 1000 anni per i plastichi convenzionali.Questu hà fattu una opzione attraente per i fabricatori eco-cuscenti in una quantità di settori.

Vantaggi di l'usu di l'imballaggio PLA

Al di là di e so qualità sustinibili è protettive, PLA offre parechji vantaghji per i tostatori di caffè.
Unu di questi hè a facilità cù quale pò persunalizà cù diverse caratteristiche di marca è di design.Per esempiu, e marche chì cercanu un imballaggio più rusticu ponu optà per carta kraft à l'esternu, è PLA à l'internu.

Puderanu ancu sceglie di aghjunghje una finestra PLA trasparente per chì i clienti ponu vede u cuntenutu di u saccu, o includenu una gamma di disinni culurati è loghi.PLA hè cumpatibile cù stampa digitale, chì significheghja, cù tinta eco-friendly, pudete creà un pruduttu cumpletamente compostable.Un pruduttu ecologicu pò aiutà à cumunicà u vostru impegnu à a sustenibilità à i cunsumatori, è à migliurà a fidelizazione di i clienti.

Tuttavia, cum'è tutti i materiali, l'imballaggio in PLA hà e so limitazioni.Hè bisognu di un altu calore è umidità per decompone in modu efficace.

A vita hè più corta di l'altri plastichi, cusì PLA deve esse usata per i prudutti chì seranu cunsumati menu di sei mesi.Per i torraturi di caffè di specialità, puderanu aduprà PLA per imballà picculi volumi di caffè per un serviziu di abbonamentu.

Sè vo circate un imballaggio persunalizatu chì mantene a qualità di u vostru caffè, mentre aderisce à pratiche sustinibili, PLA puderia esse a suluzione ideale.Hè forte, assequible, malleable è compostable, facendu una grande scelta per i tostatori chì cercanu di cumunicà u so impegnu à esse eco-friendly.

À CYANPAK, offremu imballaggi PLA in una gamma di forme è dimensioni di prudutti, cusì pudete sceglie l'aspettu ghjustu per a vostra marca.
Per più infurmazione nantu à l'imballaggio PLA per u caffè, parlate cù a nostra squadra.


Tempu di Postu: Dec-07-2021