head_banner

Chì ci hè a diffarenza trà l'imballaggio di caffè chì hè compostable è biodegradable?

situ web 13

I tostatori utilizanu sempre più materiali più amichevuli di l'ambiente per i so tazzi è i sacchetti, postu chì e preoccupazioni per l'effetti di l'imballaggio di caffè nantu à l'ambiente cresce.

Questu hè essenziale per a sopravvivenza di a terra è ancu per u successu à longu andà di l'imprese di tostatura.

I rifiuti solidi municipali (MSW) sò a terza fonte più grande di emissioni di metanu in i Stati Uniti, chì cuntribuiscenu considerablemente à u riscaldamentu glubale, secondu e stime attuali.

In u risultatu, assai persone anu cunvertitu da imballaggi fatti di materiali difficiuli di riciclà à materiali compostabili è biodegradabili in un sforzu di riduce a quantità di rifiuti chì finiscinu in i discaricamenti.

Malgradu u fattu chì i dui termini si riferiscenu à dui tipi assai diffirenti di imballaggio, sò qualchì volta utilizati intercambiable malgradu e so similitudini.

Chì significanu i materiali biodegradabili è compostabili ?

L'ingredienti utilizati per creà imballaggi biodegradabili si disintegraranu gradualmente in pezzi più chjuchi.A cosa è l'ambiente in cui si trova determinanu quantu tempu ci vole à decadenza.

Esempii di fatturi chì affettanu quantu tempu u prucessu di degradazione duverà include luce, acqua, livelli d'ossigenu è temperatura.

situ web 14

Tecnicamente, una larga gamma di articuli pò esse categurizatu cum'è biodegradable perchè l'unicu bisognu hè chì a sustanza si disintegra.Tuttavia, u 90% di un pruduttu deve esse degradatu in sei mesi per esse formalmente etichettatu cum'è biodegradable in cunfurmità cù ISO 14855-1.

U mercatu di l'imballaggi biodegradabili hà sperimentatu una crescita rapida in l'ultimi anni è hè statu stimatu à 82 miliardi $ in 2020. Numerose cumpagnie famose anu cambiatu à i prudutti biodegradabili o si sò impegnati à aduprà più frequentemente in u futuru, cumprese Coca-Cola, PepsiCo è Nestlé.

In cuntrastu, l'imballu compostable hè cumpostu di sustanzi chì, datu e circustanze adatte, si decomponenu in biomassa (una fonte d'energia sustinibule), diossidu di carbonu è acqua.

Sicondu a norma europea EN 13432, i materiali compostabili anu da esse rottu in 12 settimane da a disposizione.Inoltre, devenu finisce a biodegradazione in sei mesi.

I cundizioni ideali per u compostu sò un ambiente cálido è umitu cù quantità elevate d'ossigenu.Questu prumove a degradazione di a materia urganica da i batteri attraversu un prucessu chjamatu digestioni anaerobica.

L'imprese chì trattanu di l'alimentariu consideranu l'imballaggi compostabili cum'è un sustitutu di materiali plastichi o biodegradabili.Per esempiu, Conscious Chocolate utilizza imballaggi cù inchiostri vegetali, mentri Waitrose impiega imballaggi compostabili per i so pranzi pronti.

In essenza, tutti l'imballaggi biodegradabili sò compostabili, ma micca tutti l'imballaggi compostibili sò biodegradabili.

I vantaghji è i svantaghji di l'imballaggio di caffè compostable

U fattu chì i materiali compostabili si decomponenu in molécule organiche sicure per l'ambiente hè un benefiziu chjave.In realità, u tarrenu pò esse benefiziu di sti sustanzi.

situ web 15

In u Regnu Unitu, dui di ogni cinque case anu accessu à e facilità di compostu cumunale o compost in casa.Utilizendu u compostu per cultivà frutti, ligumi è fiori, i pruprietarii ponu aumentà a sustenibilità è attrae più insetti è uccelli à i so giardini.

A contaminazione incruciata hè unu di i prublemi cù materiali compostable, però.I riciclabili da u riciclamentu di casa sò consegnati à un stabilimentu di ricuperazione di materiale lucale (MRF).

I rifiuti cumpostibili ponu contaminà l'altri riciclabili in u MRF, rendenduli inprocessable.

Per esempiu, u 30% di i riciclabili misti avianu materiale micca riciclabile in elli in 2016.

Questu indica chì questi articuli anu causatu a contaminazione in l'oceani è i discaricamenti.Questu richiede l'etichettatura curretta di i materiali compostabili in modu chì i cunsumatori ponu disposti currettamente di elli è evità di contaminà altri riciclabili.

Imballaggio di caffè biodegradable: vantaghji è svantaghji

I materiali biodegradabili anu un vantaghju nantu à i compostabili: sò più simplici per dispunì.I prudutti biodegradabili ponu esse gettati direttamente in cuntenituri di basura regulare da l'utilizatori.

Allora, o sti materiali si decomponenu in una discarica o saranu trasformati in electricità.I materiali biodegradabili ponu particularmente decompone in biogas, chì pò esse successivamente cunvertitu in biocarburante.

In u mondu, l'usu di biocarburanti hè in espansione;in i Stati Uniti in u 2019, cumponeva u 7% di tuttu u cunsumu di carburante.Questu implica chì i materiali biodegradabili ponu esse "riciclati" in qualcosa d'utile in più di a descomposizione.

Ancu se i materiali biodegradabili si decomponenu, a rata di descomposizione varia.Per esempiu, ci vole una buccia d'aranciu circa sei mesi per degradà completamente.Un saccu di trasportu di plastica, invece, pò piglià finu à 1000 anni per decompone totalmente.

Una volta chì un pruduttu biodegradable hà decompostu, puderia avè un effettu negativu nantu à l'ambiente in a zona.

Per esempiu, u saccu di trasportu di plastica citatu prima si degraderà in minuscule particelle di plastica chì puderanu mette in periculu a fauna salvatica.À a fine, queste particelle puderanu entra in a catena alimentaria.

Chì significarà questu per l'imprese chì tosta u caffè?I pruprietarii devenu, soprattuttu, avè cura di selezziunà imballaggi chì sò veramente biodegradabili è ùn contamineranu micca l'ambiente.

Sceglie u megliu cursu d'azzione per u vostru caffè

Siccomu parechje nazioni anu pruibitu à u so usu, i plastichi unicu usu sò diventati di menu è menu cumuni in u settore di l'ospitalità.

U guvernu di u Regnu Unitu hà digià proscrittu a vendita di agitatori di plastica è paglia, è cerca ancu di pruibisce i tazzi di polistirene è i tazzi di plastica unicu.

Questu implica chì ùn ci hè mai statu un tempu megliu per e cumpagnie di torrefazione di caffè per circà l'imballaggi compostabili o biodegradabili.

Qualessu scelta, però, hè ideale per a vostra cumpagnia?Dipende da una varietà di cose, cumpresu induve si trova a vostra attività, quantu soldi duvete gastru, è s'ellu avete accessu à e facilità di riciclamentu.

A più impurtante hè di assicurà chì u vostru imballaggio hè etichettatu currettamente, indipendentemente da s'ellu sceglite d'utilizà tazzi o sacchetti compostabili o biodegradabili.

I clienti si movenu in a so propria direzzione versu a sustenibilità.Sicondu un studiu, u 83% di quelli dumandati participanu attivamente à u riciclamentu, mentre chì u 90% di e persone sò preoccupati di u statu di l'ambiente in quantu hè.

I clienti capiscenu esattamente cumu sguassate l'imballaggi in modu ecologicu s'ellu hè marcatu cum'è compostable o biodegradable.

Per risponde à qualsiasi dumanda cummerciale, CYANPAK offre una varietà di opzioni di imballaggio compostabili è biodegradabili, cumprese carta kraft, carta di risu, è l'acidu polilatticu (PLA), chì hè pruduttu da e piante amidi.


Tempu di Postu: Dec-26-2022