head_banner

Chì tipu di imballaggio di caffè si presta à a più grande stampa?

Hè a stampa digitale u più a11

L'imballaggio di caffè hè cruciale per l'introduzione è a vendita di u pruduttu à i clienti, è ancu per a salvaguardia di i fasgioli durante u transitu.

L'imballaggio di u caffè, sia esse affissatu nantu à un scaffale o in linea, offre infurmazioni chì ponu influenzà un cliente per scegliellu sopra à altre marche.Questu copre u costu, l'urighjini, è qualsiasi eco-credential chì un tostatore puderia avè.

Sicondu a ricerca, un elementu decisivu significativu hè a qualità di stampa di u pacchettu di u produttu.In particulare, una indagine da u 2022 hà scupertu chì una parte considerableu di i cunsumatori sò disposti à pagà più per e merchenzie vendute cù foto di alta qualità.A fiducia di a marca più forte pò esse risultatu da questu à u turnu.
Per i torraturi di caffè, a qualità di stampa di l'imballu dipende dipende da u metudu di stampa chì sceglienu.I metudi di stampa cambieranu in u risultatu di a transizione generalizata di l'industria di u caffè di specialità à materiali di imballaggio eco-friendly.

Cumu hè determinata a qualità di stampa di u pacchettu?
A stampa per l'imballaggio rappresenta almenu a mità di tutta a stampa oghje.

Perchè l'etichette sò spessu stampate nantu à carta adhesiva chì si appiccica à a maiò parte di e superfici, u materiale di imballaggio chì un tostatore sceglie di solitu ùn hà micca impattu nantu à a qualità di l'etichette.

Hè a stampa digitale u più a13

L'aluminiu è i plastichi basati in u petroliu sò stati sustituiti in l'imballaggi di caffè cù carta è bioplastiche, dui sustituti favuriti per l'ambiente.Questi tipicamente piglianu a forma di imballaggio flessibile chì salvaguarda u caffè in l'internu mentre ùn occupanu micca una quantità eccessiva di spaziu durante u transitu o in a tenda.

A stampa hè tipicamente esternalizzata à cumpagnie chì ponu trattà i volumi necessarii.Tuttavia, questu pò esse ritardi è avè un impattu negativu in u cuntrollu di qualità è a persunalizazione.

Hè vitale di ricurdà chì ùn ci sò micca standard utilizati per valutà a qualità di stampa.Questu hè duvuta à u fattu chì pò dipende di una quantità di fatturi oggettivi, cumprese u cuntrastu, a granulazione è a percepzione di un publicu particulare.

Inoltre, dipende da quantu hè intricata l'imaghjina o stampata.Questu significa chì i roasters anu da pensà à u materiale di imballaggio chì sceglienu è a stampa chì serà fatta nantu à questu.Dopu avè bisognu di paragunà questu cù l'altri prucessi di stampa, cumprese rotogravure, flexografia, stampa UV è stampa digitale.

Cume i materiali di imballaggio tipici affettanu a qualità di stampa
A qualità di stampa di l'imballu di i torraturi serà affettata da a so decisione di priorità l'imballaggi ecologichi, cum'è u caffè kraft o carta di risu.

A qualità di stampa di certi materiali di imballaggio di caffè cumuni pò esse influenzata da e seguenti manere.

Carta
A carta kraft è a carta di risu sò dui tipi cumuni di imballaggi di carta utilizati in u settore di u caffè di specialità.

Hè a stampa digitale u più a12

U paper di risu spessu vene in un culore biancu è pò esse stampatu in monocromu è duocromu, ancu nantu à l'imaghjini.I mudelli cumplessi è i culori gradienti, in ogni modu, puderanu esse difficili per duplicà.

Inoltre, perchè u paper di risu hè una tessitura porosa è fibrosa, a tinta ùn pò micca aderisce à a so superficia uniformemente.Variazioni di stampa pò esse risultatu da questu à u turnu.

Pudete cumprà carta kraft bleached o unbleached.Tipicamente biancu cù uni pochi limitazioni, a carta kraft imbiancata pò aduttà una gamma di culori.

In ogni casu, perchè u paper kraft naturali unbleached hè di culore marrone, pare megliu quandu cumminatu cù culori scuri scuri chì si cumplementanu l'un l'altru.Per esempiu, i culori bianchi è chjaru ùn ponu micca cuntrastà bè cù a struttura di u paper kraft.

Inoltre, tuttu ciò chì hè stampatu nantu à stu materiale averà una forza di tinta più bassa chì in altri tessuti per via di a so alta assorbenza di tinta.Hè incuraghjitu chì i torraturi ùn anu micca aduprà l'imaghjini fotografiche in questu cuntenutu per quessa.

Per un disignu pulitu, l'imballaggio di carta kraft deve idealmente avè linee dritte è pochi culori.Siccomu sò menu propensi à perde a so definizione per via di a rugosità di a carta, i fonti pesanti sò ancu appruvati.

Bioplastiche è plastiche

Hè a stampa digitale u più a14

I roasters ponu selezziunà plastichi simplici per riciclà cum'è u polietilene di bassa densità (LDPE) o l'acidu polilatticu (PLA), chì sò bioplastici riciclabili è biodegradabili, secondu e strutture di riciclamentu dispunibuli per u so publicu.

Plastics cun assai versatilità, cum'è LDPE, sò ideali per imballaggi flexible.Evita parechji prublemi cù stampa nantu à carta perchè hè una sustanza inerte.

U materiale pò piegà è distorsioni à alte temperature, per quessa, u LDPE ùn hè micca cunsigliatu per a stampa di polimeru di calore.

In ogni casu, perchè i roasters ponu optà per stampà nantu à i finestri di plastica chjaru è utilizate culori più chjaru, permette più diversità di culore per u primu pianu è u fondu.

PLA funziona in stampa simile à LDPE cum'è bioplastica.Pò pruduce imballaggi cù una chiarezza eccezziunale è funziona bè cù a maiò parte di i prucessi di stampa è inchiostri.

Fà una decisione finale
Hè ovvi chì u materiale di imballaggio chì un tostatore sceglie hà un impattu nantu à a qualità di stampa, ma forsi micca à u livellu inizialmente cridutu.

A maiò parte di i torraturi volenu qualcosa di più intricatu per distinguersi da e decine d'altri caffè in u mercatu, ancu s'è i disinni basi, senza ambiguità sò generalmente dispunibili nantu à a maiò parte di i materiali.

Hè suggeritu chì i roasters dà a priorità di stampa digitale per questu mutivu.Supporta a stampa immediata senza installazione necessaria perchè hè una forma di stampa dinamica.
Inoltre, a stampa digitale permette una più grande persunalizazione, cooperazione, è revisioni di disignu in linea è remoti.Inoltre, furnisce menu rifiuti è pò accoglie ragiunamente corse di a quantità minima d'ordine (MOQ) per i micro-roasters.

A stampa digitale offre una migliore calibrazione di u culore, carattarizazione, cunversione è feedback in termini di qualità di stampa.Questu implica chì u pruduttu finale di alta qualità destinatu à u tostatore hè praticamente assicuratu.

I sensori integrati guaranzianu chì ùn ci sò micca cambiamenti di tonalità è chì l'imaghjini in alta risoluzione cù bordi croccanti, gradienti gentili è culori solidi sò pruduciuti in modu affidabile.

A stampa per l'imballaggio è a qualità di stampa pò esse una prucedura sfida.Tuttavia, l'assunzione di un prufessiunale chì pò aiutà cù u disignu, stampa è imballaggio di caffè pò riduce i costi per un tostatore è accelerà a consegna di caffè à e case di i clienti.

CYANPAK hè capaci di aiutà vi à selezziunà l'imballaggio di caffè ghjustu da una varietà di dimensioni è forme.Pudemu avà cuncepimentu persunalizatu è stampà digitalmente imballaggi di caffè cù un turnu di 40 ore è un tempu di spedizione di 24 ore per via di u nostru recente investimentu in l'HP Indigo 25K.

Furnemu ancu quantità minime d'ordine (MOQ) in alternative sia riciclabili sia cunvinziunali, chì hè una soluzione maravigliosa per i micro-roasters.

Pudemu ancu guarantisci chì l'imballaggio hè cumplettamente riciclabili o biodegradabili perchè furnimu sacchetti fatti di materiali amichevuli di l'ambiente cumpresi carta kraft è di risu, è ancu sacchetti rivestiti di LDPE è PLA.


Tempu di Postu: Dec-05-2022