head_banner

Cumminendu scatuli di caffè fatti in manu è sacchetti di caffè per salvaguardà i vostri fagioli

sigillanti 10

I sviluppi di e-commerce anu obligatu i caffè à cambià u modu di operatu per aumentà l'assistenza à i clienti è l'ingressu.

L'imprese in u settore di u caffè anu avutu à adattà rapidamente à i bisogni cambianti di i cunsumatori è i sviluppi di l'industria.Cumu queste cumpagnie anu cambiatu durante u focu di Covid-19 hè una bona illustrazione.

Milioni di cunsumatori sò stati custretti à stà in chjusi per via di a pandemia.Questu hà datu i caffè è i tostatori di caffè l'uppurtunità di utilizà servizii di abbonamentu di caffè è scatuli più efficaci per mantene i clienti interessati è alimentati in casa.

I scatuli di caffè persunalizati sò diventati sempre più populari à u mumentu chì l'impatti di a pandemia sò sbiaditi.Per furnisce una sperienza di u cliente megliu, più tostatori uniscenu sacchetti di caffè è scatuli di caffè persunalizati.

Scopre cumu i scatuli di caffè sò cambiati da esse una correzione temporanea à esse aduprate permanentemente in i tostarii di caffè in u mondu.

sigillanti 11

Cumu cresce a popularità di scatuli di caffè apposta

I scatuli di caffè sò stati un successu istantaneu grazia à l'equivalenza trà i servizii di abbonamentu di caffè è shopping online.

Circa u 17,8% di e vendite sò stati fatti in linea à a fine di u 2020;in u 2023, quellu percentualità hè prevista per risaltà à 20,8%.

Un stimatu di $ 5.7 trilioni di vendite sò stati fatti in u cummerciu mundiale di e-commerce solu l'annu passatu.

A causa di a crescita splussiva di l'industria di e-commerce, i scatuli di caffè stampati persunalizati puderanu esse una opzione di imballaggio assai vantaghju per l'imprese di caffè.

Per esempiu, a famosa marca di caffè BeanBox hà sperimentatu un quadruplicatu di a dumanda à l'altezza di a pandemia.In particulare, e vendite di abbonamenti di caffè in i caffè americani anu aumentatu di 109% trà u 22 di marzu è u 19 d'aprile di u 2020.

Più tostaturi sò diventati cuscenti di l'adattabilità di i scatuli di caffè, in particulare in quantu à a logistica è a marca.

Una sperienza di u cliente più individualizata fatta pussibule da scatuli di caffè persunalizati incuraghjenu l'interazzione è a cunnessione trà i clienti è e marche.

Sicondu a ricerca, i clienti sò più prubabile di fiducia in un affari quandu e so compra sò spedite in imballaggi attrattivi.

I scatuli di caffè facenu simplice per i tostatori di imballà, almacenà è spedinu u caffè, mentre aumentanu simultaneamente a ricunniscenza di a marca senza incorrere in costi supplementari.

sigillanti 12

Perchè i torraturi mischianu scatuli persunalizati cù sacchetti di caffè?

Cumminà i sacchetti di caffè è i cartoni hè più cà solu una strata di marketing intelligente.

L'imprese di cafè anu scupertu chì avè una varietà di prudutti pò aiutà à esce da a cumpetizione è cumanda un prezzu più altu.

I servizii di abbonamentu sò una industria induve i scatuli di caffè anu vistu una crescita particularmente forte.I sacchetti di caffè imballati in una scatula di scorta ponu esse più basi;una scatula stampata persunalizata pò offre una sperienza di abbonamentu più opulenta.

In l'ultimi anni, ci hè statu un aumentu di 25% in u numeru di pruduttori di caffè chì offrenu abbonamenti mensili, settimanali o trimestrali.Questu hà solu aumentatu a dumanda di caffè appena tostatu, premium per l'usu domesticu.

E squadre ponu piegà, imballà è etichettate ordini di abbonamentu rapidamente è rende u pruduttu più faciule da spedire cumminendu sacchetti è scatuli di caffè persunalizati.

A funziunalità di a linea di produzzione rende più simplice per i travagliadori assemble rapidamente una gamma di scatuli di caffè.

A categuria di scatuli di rigalu hè un altru.I clienti ponu fà un pacchettu di rigalu più unicu per l'amichi o a famiglia cumminendu sacchetti di caffè è scatuli.

Inoltre, l'imprese di caffè anu l'opzione di dà una sperienza di shopping persunalizata.Fendu questu, puderanu ghjunghje à i clienti potenziali è furnisce un pruduttu di prima qualità.

In u mercatu di cafè di specialità, l'edizione limitata è l'opzioni di caffè di stagione sò diventate più prevalenti.

Cumminendu scatuli di cafè cù sacchetti pò esse risultatu in un pruduttu chì hè assai cercatu postu chì i scatuli di caffè ponu esse persunalizati per una marca particulare di caffè o stagione di l'annu.

L'offerte di prudutti curati ponu attirà e persone è distingue un affari da i so rivali.

Sicondu a ricerca, i clienti trà l'età di 18 è 24 sò più finanziariamente indipendenti è sò 46% più inclinati à cumprà un articulu in edizione limitata.

In particulare, u 45% di i cumpratori trà l'età di 35 è 39 dichjaranu chì anu compru veramente un articulu "limitatu".

I prudutti in edizione limitata sò spessu pensati per esse più seducenti da i cumpratori più ghjovani, chì ponu ancu esse clienti più devoti.

U costu hè l'aspettu finali da piglià in contu quandu si cunghjunghjenu sacchetti di caffè è scatuli.Sicondu a fonte, l'acquistu di prudutti di imballaggio rinnuvevuli cum'è scatuli di carta kraft ondulata pò esse più prezzu.

L'imprese di caffè ponu rinfurzà a ricunniscenza di a marca, a fidelizazione di i clienti, è ripetiri l'affari offrendu un pruduttu distintu da quellu di i so rivali in u mercatu.

sigillanti 13

Cosa à pensà mentre crea scatuli di caffè su misura è sacchetti di caffè currispondenti

Ci hè uni pochi di fatturi chjave per pensà in anticipu quandu creanu cartoni di caffè.

Durante u trasportu è u transitu, i scatuli di caffè deve esse custruiti per sustene una varietà di cundizioni esterni.

Sicondu statistiche, almenu 11% di l'unità chì ghjunghjenu à un locu di distribuzione anu avutu qualchì dannu durante u viaghju.

Unu di i prublemi più grande chì l'imprese affruntà hè di mantene e scatuli di caffè in perfette cundizione da u mumentu chì abbandunonu a tostatura finu à chì u cliente li apre.

A distribuzione di merchenzie difettu pò dannà a marca è diminuite a quantità di vendite ripetute.

se u risultatu, e spese ponu aumentà se e merchenzie danate anu da esse rimpiazzate, repackaged è reshipped.

Utilizà un imballaggio di scatula di caffè robusta è ecologica aiuta à prutege i sacchetti di caffè mentre ancu cunservà l'identificazione di a marca è guarantisci chì i clienti ricevenu sempre merchenzie di alta qualità.

Sacchetti di caffè persunalizati è scatuli stampati cù inchiostri è adesivi ecologichi ponu ancu serve per migliurà l'aspettu è aumentà a funziunalità di i requisiti di imballaggio.

Quandu si tratta di caffè di specialità, Cyan Pak hè cuscente di quantu hè impurtante di furnisce à i clienti una sperienza memorable.

Fornemu scatuli di abbonamentu di caffè ondulatu in cartone riciclabile 100%.Queste scatuli sò u modu ideale per prumove a vostra attività di abbonamentu per via di u so altu livellu di durabilità, resistenza à u clima è flessibilità in dimensione.

Inoltre, furnimu una selezzione di alternative di imballaggio di caffè chì sò 100 per centu riciclabili è create da risorse rinnuvevuli cum'è carta kraft, carta di risu, o imballaggi multistrati LDPE cù un PLA internu ecologicu.Quessi si metteranu perfettamente in i scatuli di abbonamentu di caffè chì cumprate.

Tutte e nostre scelte di imballaggio di caffè, cumprese incisione, embossing, effetti olografichi, finiture spot UV, è stampa persunalizata cù a tecnulugia di stampa digitale, ponu esse totalmente persunalizati à i vostri bisogni.


Tempu di post: Jul-29-2023