head_banner

A stampa digitale hè a tecnica più precisa?

Hè a stampa digitale u più a1

U successu di a strategia di cummercializazione di una cumpagnia di caffè dipende avà assai di u so imballaggio.

I clienti sò inizialmente attirati da l'imballu ancu s'è a qualità di u caffè hè ciò chì li face torna.Sicondu studii, u 81% di i cumpratori anu pruvatu un novu pruduttu solu per l'imballu.Inoltre, per via di un imballaggio riprogettatu, più di a mità di i cunsumatori anu cambiatu di marca.

I cunsumatori sò ancu sempre più preoccupati di cumu i materiali di imballaggio affettanu l'ambiente.I torraturi anu dunque assicurassi chì i sacchetti di caffè sò à l'aspettu di i cunsumatori mentre esprimenu accuratamente a so identità di marca.

Dunque, sia fendu una piccula tiratura di stampa o una grande, i torraturi volenu assicurà chì i culori, i grafici è a tipografia utilizati nantu à i so imballaggi di caffè sò riplicati precisamente.

Ci hè una quantità di prucessi di stampa per selezziunate, cù a stampa digitale chì hè u sviluppu più recente, per fà un imballaggio di caffè attraente è presentable.Printendu nantu à materiali riciclabili, tecniche di stampa digitale eco-friendly è efficaci ponu aiutà à riduce l'impronta di carbone di un tostatore.

Perchè a stampa di u più altu calibre hè cusì cruciale?

A stampa digitale hè a più a3

I clienti oghje sò spessu datu una quantità vertiginosa di alternative di produttu, cumprese selezioni per i grani di caffè macinati è interi.

Quandu i clienti anu una frazione di seconda per sceglie quale opzione per selezziunà, l'imballu hè una tecnica cruciale per stabilisce un serviziu fora di i rivali.

Tuttavia, un studiu recente hà scupertu chì i clienti di Gen Z priorisanu l'aspettu mentre sceglienu l'articuli di bevande.In particulare, sò più prubabile di cumprà un pruduttu cun imballaggio attraente.

U scaffale di a tenda cunvinziunali hà ancu subitu una trasfurmazioni, andendu oltre u mattone è u mortar per diventà sempre più digitale.Questu implica chì più marche si disputanu per a listessa cota di mercatu quandu sò cumminati cù e social media è a vendita in linea.

A scelta di un tostatore di u metudu di stampa pò avè una varietà di effetti nantu à l'imballa.A stampa di qualità guarantisci chì, indipendentemente da u tipu di materiale di imballaggio utilizatu, i cumpunenti di u disignu seranu chjaramente visibili è chì l'imballu rifletterà in modu adattatu l'identità di una marca.

A scelta curretta di u metudu di stampa aiuterà à trasmette a storia di un caffè, i cumenti di degustazione è l'istruzzioni di fermentazione.Questu pò sustene u so prezzu è prumove a fiducia è a fideltà di a marca.

Chì metudi di stampa sò dispunibili per a stampa di pacchetti di caffè?
Per l'imballaggio di caffè, rotogravure, flexographic, UV, è stampa digitale sò i metudi di stampa più populari.

A stampa rotogravure usa una stampa per applicà tinta direttamente à un cilindru o manica chì hè stata incisa à laser.Prima di liberà a tinta nantu à una superficia, a stampa hà cellule chì l'almacenanu in e forme è mudelli necessarii per furmà una maghjina.A tinta hè poi scraped off of zone chì ùn anu micca bisognu di culore cù una lama.

A stampa digitale hè a più a2

Stu metudu hè abbastanza prezzu perchè hè esatta è i cilindri ponu esse reutilizati.Spessu stampa solu un culore à un tempu, però.Perchè cilindri distinti sò necessarii per ogni culore, hè un investimentu caru per tirassi di stampa curta.

Dapoi l'anni 1960, i platti di stampa flexible sò stati utilizati per a stampa flexografica, chì include u trasferimentu di tinta à a superficia elevata di a piastra prima di pressu contra u materiale di imballaggio.

A stampa flexografica hè estremamente precisa è scalabile postu chì parechji platti ponu esse aduprati per aghjunghje diversi culori.

Tuttavia, a stallazione di una stampante flaxografica pò piglià un pocu di tempu, rendendu inadatta per tirature di stampa più brevi o chì deve esse cumpletu rapidamente.Funziona bè per imballaggi diretti cù pocu lettere è solu dui o trè culori necessarii.

A stampa digitale hè a più a24

In alternativa, a stampa UV implica l'aghjunzione di tinta di secca rapida à e superfici cù stampanti LED.Dopu à quessa, i solventi di l'inchiostru sò evaporati foto-meccanicamenti cù a luce UV. Puderà ancu stampà in culore pienu, aduprate tinta ecologica, è stampate nantu à una varietà di superfici.Hè cruciale di ricurdà chì e tinte UV anu più spese iniziali di start-up.

A stampa digitale hè l'avanzamentu più recente in i metudi di stampa di imballaggi.Questu implica stampà testu è grafica direttamente nantu à a superficia cù presse di stampa digitale.Siccomu i schedarii digitali cum'è i PDF sò utilizati invece di i piatti, questu hè realizatu.

A stampa digitale hè accessibile, dispunibule nantu à dumanda, è simplice di persunalizà.Inoltre, a tecnulugia puderia riduce l'impattu ambientale paragunatu à i metudi di stampa flexografica è rotogravure finu à 80%.

A stampa digitale hè u metudu megliu è più precisu ?
I vantaghji di a stampa digitale nantu à l'altri tipi di stampa anu purtatu à una crescita significativa di a so popularità.

Siccomu i fondi per a ricerca è u sviluppu sò stati investiti cù u tempu, hè diventatu dispunibule è prezzu.Inoltre, per via di a so dipendenza da a tecnulugia, hè avà più simplice per l'imprese per stimà i costi iniziali di una stampata in termini di spese di capitale, setup, usu di energia è travagliu.

A dumanda di stampa digitale hè cresciuta per via di l'epidemie di Covid-19.E catene di distribuzione è logistica sò state fermate durante i diversi blocchi globali.

Questu hà inesorabilmente risultatu in carenza di prudutti, aumentu di i prezzi è ritardi di consegna, chì fece strada per a stampa digitale è i so tempi di turnaround rapidi.

A popularità di l'imballaggi flessibili chì ponu sustene u trasportu è u almacenamentu hè cresciutu cù e vendite di e-commerce.Inoltre, questu hà stimulatu l'accettazione di a stampa digitale.

Mentre chì l'elementi sopra citati sò significativi, i roasters ponu decide di investisce basatu nantu à a qualità di stampa digitale.

Qualchese culore chì hè necessariu pò esse assuciatu da stampa digitale perchè combina i quattru culori primari di cian, magenta, giallu è neru.Inoltre, hà una capacità massima di toner di sette per una cobertura di culore mejorata.

A stampa digitale hè a più a5

Per mezu di l'usu di un spettrofotometru in linea, l'automatizazione di u culore hè ancu una caratteristica cumuna di stampanti digitale.Per esempiu, l'inchiostri sò applicati cù a tecnulugia elettrofotografica liquida chì utilizanu dispositi cum'è HP Indigo 25K Digital Press.

I tostatori chì cercanu u metudu di stampa di più alta qualità puderanu pensà à investisce in stampa digitale.Puderanu cullaburà cù specialisti in stampa di imballaggi di caffè di specialità per i migliori risultati.

CYANPAK hè capaci di suddisfà i bisogni di torrefazione chì cambianu rapidamente per una varietà di tippi di imballaggi di caffè sustenibili, cum'è sacchetti compostabili è riciclabili, grazie à u nostru investimentu in a stampa digitale HP Indigo 25K.

Questu significa chì pudemu accoglie ordini minimi minimi (MOQ) cù un tempu di turnaround di 40 ore è un tempu di spedizione di un ghjornu.

Inoltre, pudemu incorpore codici QR, testu, o imagine nantu à l'etichette mentre stampate sacchetti di caffè persunalizati, chì riduce a quantità di materiali necessarii per a stampa è diminuisce u prezzu di l'imballu.Pudemu sustene i tostatori per pudè cuntinuà à offre prudutti ecologichi à i clienti senza sacrificà a qualità di cumpunenti o estetica.


Tempu di Postu: Dec-02-2022