head_banner

Perchè alcuni sacchetti di caffè sò rivestiti cù foil?

sedf (1)

U costu di a vita hè aumentatu in u mondu sanu è avà influenza ogni settore di a vita di e persone.

Per parechje persone, i costi di crescita pò significà chì u caffè da piglià hè avà più caru chè mai.I dati da l'Europa mostranu chì u costu di u caffè per asportu hè aumentatu di più di un quintu in l'annu prima di Aostu 2022 in uppusizione à 0,5% in i 12 mesi precedenti.

Questu puderia purtà à più clienti chì preparanu caffè in casa invece di urdinà per andà, una tecnica chì hà guadagnatu pupularità durante u focu di Covid-19.Hè una bona opportunità per parechji tostatori di riviseghjà e so selezzione di caffè da piglià in casa.

Per evitari di alienà i clienti cù un pruduttu chì perde a freschezza troppu rapidamente, deve esse sceltu u pacchettu di caffè currettu.I torraturi sò spessu guardate u so caffè in sacchetti di cafè foderati per mantene a qualità di u granu.

I costi è l'impattu ambientale di sta opzione, in ogni modu, ponu fà più adattatu per certi tostatori cà altri.

L'evoluzione di l'imballaggio in foil

A foglia d'aluminiu hè tradizionalmente creata da fusione di lastre d'aluminiu fusu.

sedf (2)

L'aluminiu hè rotulatu in tuttu stu prucessu finu à chì u grossu necessariu hè ottenutu.Pò esse pruduciutu cum'è rotuli di foil individuali cù spessori chì varienu da 4 à 150 micrometri.

In tuttu u 1900, l'imballaggi di l'alimentariu è di e bevande cummerciale anu utilizatu fogli d'aluminiu.In particulare, una di e so prime applicazioni hè stata per a cumpagnia di caramelle francese Toblerone per imballà barre di cioccolata.

Inoltre, hà servitu cum'è una coperta per una padedda di granu chì i clienti puderanu cumprà è riscalda in casa per creà popcorn freschi "Jiffy Pop".Inoltre, hà guadagnatu pupularità in l'imballaggio di pranzi TV divisi.

A carta d'aluminiu hè largamente usata per creà imballaggi rigidi, semi-rigidi è flessibili oghje.Oghje, i foils sò spessu usati per allineà pacchetti di caffè sanu o macinatu.

Di solitu, hè cunvertitu in una foglia di metallu estremamente sottile è attaccata à una capa esterna di imballaggio chì hè spessu fatta di plastica, carta, o bioplastiche cum'è l'acidu polilatticu.

A capa esterna permette a persunalizazione, cum'è a stampa di e specifiche di u caffè in l'internu, mentre chì a capa interna serve cum'è una barrera.

U fogliu d'aluminiu hè ligeru, sicuru d'utilizà nantu à l'alimentariu, ùn si corrode micca facilmente, è prutegge da a luce è l'umidità.

Ma ci sò parechje restrizioni à l'utilizazione di sacchetti di caffè in foglia.Siccomu hè minatu, l'aluminiu hè vistu cum'è una risorsa limitata chì eventualmente si esaurisce, aumentendu u costu di cunsumu.

Inoltre, s'ellu hè plegatu o sgrossatu, u fogliu d'aluminiu pò occasionalmente perde a so forma o acquistà punti microscòpichi.Quandu imballa u caffè in foglia, una valvula di degassing deve esse installata nantu à u saccu perchè u fogliu pò esse ermeticu.

Per mantene u gustu di u caffè tostu è impedisce chì l'imballu si rupture, u diossidu di carbonu chì hè liberatu cum'è degass di caffè tostu deve esse permessu di scappà.

I sacchetti di caffè anu da esse rivestiti cù foglia?

sedf (3)

A necessità di imballaggi flessibili aumenterà cù a pupulazione mundiale.

A causa di u so usu è di l'accessibilità, l'imballazione flessibile di caffè hè ancu anticipata per vede un aumentu di a dumanda.

L'imballaggio flessibile hè ancu più amichevule per l'ambiente cà e scelte cuncurrenti, cù un rapportu imballaggio à pruduttu chì hè da 5 à 10 volte più bassu.

Più di 20 milioni di tunnellate di materiali di imballaggio puderanu esse salvate solu in l'UE se più imprese passanu à imballaggi flessibili.

Cusì, i tostatori chì furniscenu un imballaggio più ecologicu pò cunvince i clienti à preferite u so pruduttu à i marchi cuncurrenti.Tuttavia, una recente investigazione di Greenpeace hà truvatu chì invece di esse riciclati, a maiò parte di l'articuli sò brusgiati o abbandunati.

Questu significa chì i torraturi duveranu aduprà u più sustinibili di imballaggi quant'è ponu.Ancu s'è u fogliu hè un materiale utile per i sacchetti di caffè, ci sò svantaghji chì anu tostatori chì cercanu alternative.

Parechji tostaturi optanu per utilizà una capa interna di PET metalizatu è una capa esterna fatta di polietilene (PE).In ogni casu, un adesivu hè spessu usatu per ligà sti cumpunenti, facenduli inseparabili.

Siccomu l'aluminiu utilizatu in questa forma ùn pò ancu esse riciclatu o recuperatu, spessu finisce per esse brusgiatu.

Un liner d'acidu polilatticu (PLA) puderia esse una scelta megliu per l'ambiente.Stu bioplasticu hè fabricatu da risorse rinnuvevuli cum'è u granu è u mais è hè senza tossine.

Inoltre, u PLA pò scumpressà in un locu di compostu cummerciale è furnisce una barriera robusta contr'à l'alte temperature, l'umidità è l'umidità.A vita di una borsa di caffè pò esse aumentata finu à un annu quandu PLA hè utilizatu per allineà a borsa.

mantene un imballaggio di caffè ecologicu
Ancu s'è i sacchetti di cafè rivestiti di foil ponu avè vantaghji, i torraturi anu una varietà di altre scelte chì puderanu aiutà à mantene a freschezza.

Ci hè parechje scelte favurevuli à l'ambiente dispunibili, basta chì i tostatori informanu i so clienti nantu à cumu sguassate bè.Per esempiu, i tostatori di caffè chì selezziunate l'imballaggi rivestiti in PLA anu da cunsiglià à i clienti di mette u saccu viotu in u binariu di riciclamentu propiu o u numeru di bin.

I torraturi puderanu cullà i sacchetti di cafè usati stessi se e strutture di riciclamentu di u vicinatu ùn sò micca capaci di trattà stu materiale.

sedf (4)

I clienti ponu riceve un caffè à pocu prezzu da i torraturi in cambiu di rinvià l'imballu di caffè viotu.U tostatore pò allora rinvià i sacchetti usati à u fabricatore per a reutilizazione o l'eliminazione sicura.

Inoltre, fendu cusì, guarantisci chì l'imballazione esterna è l'accessori di imballaggio di u produttu, cum'è zips è valvole di degassing, sò bè ​​separati è processati.

I cunsumatori di caffè d'oghje anu certu bisogni, è l'imballaggi deve esse sustinibili ancu.I clienti anu bisognu di un modu per almacenà u so caffè chì hà u minimu impattu ambientale pussibule, chì i torraturi anu da furnisce.

À CYANPAK, furnimu una selezzione di soluzioni di imballaggio di caffè riciclabili 100 per centu prodotte da risorse rinnuvevuli cum'è carta Kraft, carta di risu, o imballaggi LDPE multistrati cù un rivestimentu PLA ecologicu, tutti chì riducenu i rifiuti è sustenenu una ecunumia circular.

Inoltre, furnimu à i nostri tostaturi una libertà creativa totale, lascendu li creà i so sacchetti di caffè.


Tempu di Postu: Dec-12-2022