head_banner

Vantaggi di sigillatura di sacchetti di caffè di i sigillanti di pedi è mani

sigillanti 1

Unu di i passi più cruciali per i tostatori di caffè hè sigillatu bè i sacchetti di caffè.

U cafè perde a qualità una volta chì i fasgioli sò tostati, cusì i sacchetti devenu esse chjusi per mantene a freschezza di u caffè è altre qualità desiderate.

Per aiutà à rinfurzà è mantene u sapori è i composti aromatici di u pruduttu, l'Associazione Naziunale di Caffè (NCA) cunsiglia di guardà u caffè appena tostu in cuntenituri ermetici.L'esposizione di u caffè à l'aria, a luce, u calore è l'umidità hè ridutta in u risultatu.

In essenza, dui strati di materiale di imballaggio sò fusi inseme per sigillà i sacchetti di caffè cù u calore è a pressione.

Per cumplementà u disignu di a marca, u tipu di produttu, o e dimensioni di u mercatu, i tostatori di caffè ponu impiegà diverse strutture di imballaggio di caffè.Per esempiu, alcune persone puderanu aduprà sacchetti stand-up o sacchetti quad-seal, chì tutti necessitanu diverse tecniche di sigillatura.

sigillanti 2

Cosa da piglià in contu quandu selezziunate un sigillante per sacchetti di caffè

Quandu selezziunate un sigillante per sacchetti di caffè, i torraturi anu da piglià in contu una quantità di cose.

Puderia esse fattibile imballà è imballà u caffè à manu per i tostatori di caffè chjuchi o di novu fundatu.

A scelta di sta opzione dà à i torraturi una flessibilità più grande ch'è l'acquistu di un sigillatore automaticu perchè li permette di imballà u caffè in quantu necessariu.

Un sealer automaticu, invece, puderia esse più praticu per i tostatori à grande scala perchè spessu presentanu opzioni di cuntrollu di temperatura chì permettenu à i tostaturi di sigillà sacchetti fatti di diversi materiali.

In u risultatu, i torraturi anu da avè una cunniscenza curretta di u so imballaggio.

Per esempiu, i roasters ponu decide s'ellu anu bisognu di calore stabile o impulsivu basatu annantu à u tipu è u grossu di u materiale.

L'ampiezza di i sacchetti di cafè duverà ancu esse cunsideratu da i torraturi.Questu aiuterà à determinà a lunghezza massima di sigillatura necessaria è furnisce i tostatori cù una guida in quantu à a larghezza necessaria di u sigillu.

Più specificamente, i torraturi anu bisognu di pensà à quantu rapidamente anu bisognu di sigillà i so sacchetti di caffè.Quale mudellu di sealer hè u più efficau pò esse determinatu calculendu u numeru di sacchetti chì deve esse sigillati in una quantità specifica di tempu.

sigillanti 3

Prucessi chì sò spessu usati in l'affari per sigillà i sacchetti di caffè

Diversi prucedure ponu esse aduprate per sigillà i sacchetti di caffè.

I sigillanti à impulsi, chì cunsumanu energia solu quandu a mandibula di u sealer hè calata nantu à u materiale di imballaggio, sò trà i più populari.Siccomu consumanu menu elettricità, i sigillanti d'impulse sò spessu visti cum'è più efficaci in u costu è favurevuli per l'ambiente.

Impulse sealers cunverte l'energia elettrica in energia termica mandendu una breve splutazioni di elettricità attraversu un filu.E mandibule di u sigillatore sò tandu custrette contr'à i lati di u saccu di caffè per fondli inseme per via di u calore chì hè avà intrutu in elli.

Dopu à a prucedura, ci hè una fase di rinfrescante per permette à u sigillu di solidificà è offre in modu coerente e megliu qualità di sigillo pussibule.U saccu di caffè hè allora sigillatu permanentemente finu à chì u cliente l'apre.

In alternativa, i sigillanti diretti mantenenu un calore consistente mentre cunsumanu continuamente l'electricità.Questi sigillanti anu spessu una penetrazione di calore più forte, chì li permette di sigillà materiali di pacchettu più grossi.

Tuttavia, i torraturi anu da cuntà un periodu di riscaldamentu in u prucessu di fabricazione è esse attenti chì l'equipaggiu resterà caldu durante l'operazione quandu utilizendu un termosaldatore direttu.

Vacuum sealers, chì piglianu l'ossigenu fora di i sacchetti prima ch'elli sò sigillati, sò una scelta addiziale per i tostatori.Utilizà u vacuum sealing per piantà a corrosione, l'ossidazione è u spoilage pò esse abbastanza successu.

In ogni casu, perchè sò porosi è menu adattati per u almacenamentu di prudutti à longu andà, i sacchetti di cafè di polipropilene (PP) o polietilene (PE) sò menu spessu usati per questa prucedura.

I tostatori utilizanu spessu i sigillanti di manu è di pedi.In u locu induve l'imballaggio deve esse fusionatu inseme, i sigillanti manuali utilizanu barre di sigillatura o fili di resistenza.

Sicondu u tipu di imballaggio utilizatu, u gadget deve esse chjusu per parechji sicondi.

In alternativa, i sigillanti di pede permettenu a sigillatura termica in grandi quantità.I roasters ponu attivà un elementu riscaldante unicu latu premendu u pedale.Unendu i dui lati di u saccu di caffè in u calore, questu forma u sigillu.

Per i materiali chì necessitanu temperature più elevate per l'imballu, un sigillante di pede à doppiu impulsu hè assai efficace.I roasters chì anu investitu in materiale di imballaggio pesante chì hè trà 10 è 20 millimetri (mm) di spessore impieganu spessu sti dispusitivi.

I sigillanti à doppiu impulsu offrenu ancu u benefiziu di scaldà e strisce da i dui lati, risultatu in un ligame più forte.

Hè cruciale per capiscenu chì e cuciture di imballaggio spessu agiscenu cum'è punti debuli, chì permettenu l'aria è l'umidità di entre è cusì distrughjendu i fasgioli.Per prevene pinholes, punches, è altri difetti, u caffè deve esse sigillatu.

sigillanti 4

I tostatori di caffè devenu cumprà sigillanti di sacchetti di mani è pedi?

Hè cruciale per i tostatori di caffè di specialità per assicurà chì u so caffè ghjunghje à u cunsumadore cù tutte e so proprietà originali inalterate.

U sviluppu di l'odori sgradevoli, ranci o a perdita di l'odore puderia ferisce a so marca è scacciate i clienti ripetuti.

Roasters ponu riduce u risicu di l'ossidazione è mantene a capa protettiva di CO2 di u saccu facendu un investimentu successu di sigillatura di sacchetti.

Per l'individui chì cercanu a tecnulugia mobile, di termo-sigillamentu chì pò esse appiicata à materiali di diverse lunghezze, i sigillanti di manu sò a megliu scelta.

Sò tipicamente limitati à un grossu di sigillatura finu à 10 mm è una larghezza di 4 à 40 pollici.Inoltre, puderanu sigilà da 6 à 20 pacchetti ogni minutu.

Per a sigillatura cuntinuu, induve e duie mani sò obligate à pusà i sacchetti di caffè, i sigillanti di pede sò perfetti.Puderanu manighjà materiali finu à 15 mm di spessore è 12-35 pollici di larghezza, è sò tipicamente più veloci di i sigillanti manuali.

Un sigillatore di pede deve esse capace di sigillà da 8 à 20 sacchetti di caffè ogni minutu in media.

sigillanti 5

Qualunque sia a tecnica selezziunata di sigillatura, i torraturi anu da assicurà chì i sacchetti di caffè stessi anu una qualità di barriera eccellenti.

Cyan Pak pò offre à i tostatori termosigillanti chì sò simplici d'utilizà, di longa durata è rapidi in più di sacchetti di caffè eco-friendly, 100% riciclabili pruduciuti da materiali sostenibili.

A nostra selezzione di sacchetti di caffè hè prodotta utilizendu imballaggi LDPE multistrati cù un rivestimentu PLA eco-friendly o carta kraft, carta di risu, o i dui.

Inoltre, furnimu à i nostri clienti una libertà creativa totale annantu à l'aspettu di i so sacchetti di caffè.U nostru squadra di cuncepimentu crea imballaggi unichi di caffè utilizendu stampa digitale di punta.

Inoltre, Cyan Pak furnisce quantità minime d'ordine (MOQ) à i micro-roasters chì volenu mantene l'agilità mentre dimustranu a so identità di marca è l'impegnu ambientale.


Tempu di post: Jul-27-2023