head_banner

I tostatori di caffè duveranu prupone sacchetti di 1kg (35oz) in vendita?

sedf (13)

Pò esse sfida à sceglie u saccu di taglia propria o saccu per u caffè tostu.

Mentre chì i sacchetti di caffè 350g (12oz) sò spessu a norma in parechji paràmetri, questu puderia micca esse abbastanza per quelli chì beie parechji tazzi durante u ghjornu.

Facendu decisioni strategiche di l'affari più infurmate aiutarà i tostatori è i pruprietarii di caffetterie à vende sacchetti di 1kg (35oz) di caffè.I torraturi anu una megliu capiscenu di cumu cambià à questa dimensione affetterà a so scelta di imballaggio, consegna di prudutti è offerte di caffè.

Potenziali di vende caffè in sacchetti di 1 kg (35 oz).
Per una varietà di motivi, i tostaturi puderanu pensà à vende sacchetti di 1 kg (35oz) di caffè:

Hè necessariu.

Malgradu u fattu chì i cunsumatori impieganu una varietà di dimensioni di macinazione, dimensioni di serve è altri fattori, ci sò linee guida chì puderanu esse di qualchì usu.

sedf (14)

Capisce quante tazze un saccu di 1 kilogramu (35 oz) di caffè pò creà hè utile.

Distributore britannicu di caffè Secondu Coffee and Check, l'usu di 15 g di caffè macinatu in un Aeropress, un filtru di birra, o una pot Moka pò pruduce 50 tazzi da 1 kg (35oz) di caffè.

In più, 7g di caffè macinatu pò fà sin'à 140 cups quandu usatu in un espresso o stampa francese.

Ancu s'ellu si pò parenu assai caffè, u 70% di l'amatori di u caffè in u Regnu Unitu sò generalmente almenu duie tazzi à ghjornu.Inoltre, circa 23% beie più di trè tazzi ogni ghjornu, è almenu 21% beie più di quattru.

Questu suggerisce chì per questi bevitori di caffè, e quantità sopra citate durà circa 25, 16 è 12 ghjorni, rispettivamente.

Un saccu di cafè di 1 kg puderia esse una bona opzione se i tostatori anu parechji clienti di grande volume.

Hè assequible.

A maiò parte di i mercati mundiali anu vistu a volatilità in l'ultimi anni, è u caffè di specialità ùn hè micca immune.

U prezzu di u caffè hè previstu di aumentà in 2022 per via di una quantità di variabili, cumprese l'aumentu di i costi di produzzione, a siccità, a mancanza di travagliu è i colli di buttiglia di a catena di supply chain.

In l'ecunumia di u cunsumu cum'è l'Australia, u Regnu Unitu è ​​​​l'Europa, u costu di a vita probabilmente aumenterà ancu se i costi di u caffè restanu invariati.

Se questu succede, i clienti ponu aghjustà i so mudelli di compra o cercà versioni menu caru di i so cafè preferiti regularmente.

I clienti chì vulianu cuntinuà à beie un caffè di specialità senza avè da pagà u prezzu di u solitu, ponu truvà chì un saccu di 1 kilogramu di caffè offre u più valore per i so soldi.

L'imballaggio hè più simplice.

U caffè tostu hè spessu vendutu in sacchetti di 350 g (12 oz).Ancu s'è certi cunsumatori piacenu sta dimensione di serve, di solitu custa più è richiede più travagliu per imballà.

In u risultatu, i torraturi puderanu bisognu di più travagliu per stampà etichette, mette inseme sacchetti, è macinà è imballà u caffè.

Ancu s'è queste variazioni ponu parenu insignificanti, quandu i torraturi anu trattatu cù centinaie o millaie di sacchetti di caffè, senza dubbitu si stende.

Tuttavia, perchè i sacchetti di 1kg (35oz) sò spessu imballati cù fagioli interi, sò più simplici per imballà.Questu hè duvuta à u fattu chì a macinazione aumenta a superficia di u caffè, è ancu a so rata di oxidazione è degassing.

A vita di un caffè pò esse accurtata à trè à sette ghjorni da a macinazione, salvu chì i torraturi utilizanu una prucedura di flussu di nitrogenu caru.

I torraturi ponu ancu furnisce à i clienti una opzione in quantu à macinà u so propiu caffè aderendu à a vendita di fagioli interi.Questu permette ancu di esse usatu cù una varietà più grande di tecniche di fermentazione.

Chì svantaghji ci sò à vende caffè in sacchetti di 1 kg (35 oz) ?

Ancu s'è vende più caffè hà parechji vantaghji, i seguenti sfidi puderanu influenzà a scelta di un tostatore:

opzioni limitate per i materiali di imballaggio

I cunsumatori diventanu più attenti à l'impattu ambientale di e so compra.Parechje persone cercanu merchenzie chì sò imballati in modu rispunsevuli è sò cumposti da materiale compostable o biodegradable.

Mentre a carta kraft è a carta di risu sò utili, ùn offrenu micca u listessu livellu di prutezzione di barriera cum'è LDPE è PE.

Naturalmente, i torraturi volenu mantene una quantità più grande di caffè quant'è frescu pussibule per u più longu pussibule.In u risultatu, puderianu avè da mischjà imballaggi biodegradabili cù un rivestimentu di barriera chì ùn hè micca compostable o biodegradable.

Pò esse degradate a qualità di u caffè.

Appena u caffè hè tostu, cumencia à degas è interagisce cù l'ambiente.Per quessa, i torraturi corre u periculu di u caffè perde a qualità prima ch'ellu hè brewed quandu vende volumi più altu.

Qualchidunu di questu pò esse ligatu à false credenze nantu à cumu per almacenà u caffè in quantità.Per esempiu, certi individui pensanu chì a congelazione di u caffè rallenta u prucessu di staling.Questa prucedura hè menu efficau perchè chjama à apre u saccu parechje volte.

I clienti ùn anu da evitari di macinà i so sacchetti di 1 kilogramu di caffè in una volta per quessa.Solu quandu hè u tempu di beie u caffè deve esse macinatu.I clienti anu ancu mantene u caffè in cuntenituri richiudibili è mantene in un locu friddu è seccu.

I clienti ponu allargà a vita di u caffè fendu questu.Inoltre, i torraturi ponu avvisà i clienti chì, se ùn ponu micca finisce u caffè prima chì si sguassate, andà cun un pacchettu più chjucu puderia esse preferibile.

A dumanda di i clienti è altri aspetti specifichi di l'affari di ogni tostatore determinaranu s'ellu decide di vende sacchetti di caffè da 1kg (35oz).

Puderanu scopre chì furnisce una selezzione di dimensioni preselezionate accomoda tutti senza perdi risorse, aghjunghjendu spese, o sacrificà u calibre di u caffè.

Inoltre, passendu u tempu per parlà cù i clienti aiuta à guarantiscia ch'elli uttenenu a dimensione adatta per i so bisogni.Inoltre, li mantene interessate è li incitarà à vultà per cunsiglii nantu à a so successiva compra di caffè.

A scelta di forniture di imballaggio d'alta qualità è accessori, cum'è valvole di degassing è zip, aiuterà à allargà a freschezza di un caffè indipendentemente da a dimensione di i torraturi.Ci hè una quantità di suluzioni non-plastiche, putenti di prutezzione di barriera chì sò ancu favurevuli per l'ambiente.

À CYANPAK, capiscenu quantu hè criticu per suddisfà i bisogni di i cunsumatori.Per risponde à i bisogni di a vostra cumpagnia, furnimu una varietà di sacchetti di caffè multistrati è ecologici in diverse dimensioni.

E nostre alternative di imballaggio prumove cumplettamente a sustenibilità mentre bluccà l'ossigenu.Inoltre, furnimu valvule di degassing riciclabili chì ponu esse aghjuntu à i sacchetti prima o dopu a produzzione.

sedf (15)
sedf (16)

Tempu di post: Dec-15-2022