head_banner

U tostatura à l'aria hè a megliu tecnica per u caffè?

situ web 5

A ghjente spessu pò esse vista tosta i risultati di u so travagliu in una padedda grande nantu à un focu apertu in Etiopia, chì hè ancu chjamatu u locu di nascita di u caffè.

Dopu avè dichjaratu chì, i tostatori di caffè sò dispusitivi cruciali chì aiutanu à cunvertisce u caffè verde in fagioli aromatici, arrostiti chì sustenenu una industria intera.

U mercatu per i torrefattori di caffè, per esempiu, hè statu stimatu à valerà $ 337,82 milioni in 2021 è hè previstu di cresce à $ 521,5 milioni in 2028.

L'industria di u caffè hà evolutu cù u tempu, cum'è qualsiasi altra industria.Per esempiu, i tostatori di tamburi chì predominanu l'affari attuale sò stati influenzati da e vechji tecniche di legnu impiegate in Etiopia.

Ancu s'è i torraturi di caffè à l'aria o à lettu fluidu sò stati sviluppati prima in l'anni 1970, a tostatura di tamburi hè sempre u prucessu più anticu, più cunvinziunali.

Ancu se l'aria-roasting hè stata aduprata da cinquant'anni, parechji roasters sò solu avà sperimentate cù a tecnica perchè hè sempre cunsiderata nova.

Cumu hè u caffè tostu à l'aria?

situ web 6

Mike Sivets, un ingegnere chimicu di furmazione, hè creditu di creà l'idea di u caffè à l'aria più di 50 anni fà.

Mike hà iniziatu a so carriera in l'industria travagliendu per a divisione di caffè istantaneu di General Foods, ma ùn hà micca cuncepitu u torratore di lettu fluidu finu à dopu avè lasciatu l'affari di caffè.

Si dice chì quandu ellu fù datu u duvere di cuncepisce fabbriche di caffè instantani, hà sviluppatu un interessu per i tostatori di caffè.

À l'epica, solu i tostatori di tamburi eranu usati per tosta u caffè, è l'investigazione di Mike hà revelatu numerosi difetti di cuncepimentu chì riducevanu significativamente a produtividade.

Mike eventualmente si trasfirìu à travaglià in impianti di pruduzzione di poliuretanu, induve hà creatu una tecnica di lettu fluidu per sguassà e molécule d'acqua da pellets di magnesiu.

In u risultatu, l'ingegneri tedeschi s'interessavanu à u so travagliu, è prestu ci sò stati conversazioni di utilizà u stessu prucessu per a torrefazione di caffè.

Questu hà riavviatu a passione di Mike in u caffè, è hà passatu u tempu è l'energia à custruisce a prima macchina di torrefazione d'aria, un tostatore di caffè à lettu fluidu.

Ancu s'ellu hà pigliatu à Mike parechji anni per sviluppà un mudellu di travagliu chì puderia scala a produzzione, u so design patentatu era u primu avanzamentu significativu di l'industria in quasi un seculu.

I torraturi di lettu fluidu, cunnisciuti ancu com'è tostatori d'aria, riscaldanu i grani di caffè passendu un flussu d'aria.U nome "rostu di lettu fluidu" hè statu creatu perchè i fasgioli sò risuscitati da questu "lettu" d'aria.

Numerosi sensori truvati in un tostatore d'aria cunvinziunali permettenu di monitorà è regulà a temperatura attuale di i fasgioli.Inoltre, i roasters di l'aria vi permettenu di cuntrullà elementi cum'è a temperatura è u flussu d'aria per ottene l'arrostu chì vulete.

In quali modi l'arrostimentu di l'aria hè superiore à u tamburinu?

situ web 7

A manera chì i fasgioli sò riscaldati hè a distinzione chjave trà a tostatura à l'aria è u tamburinu.

In u tostatore di tamburi più cunnisciutu, u caffè verde hè ghjittatu in un tamburinu rotativu chì hè statu riscaldatu.Per assicurà chì l'arrostu hè uniforme, u tamburinu gira sempre.

U calore hè trasmessu in i fasgioli in un tostatore di tamburinu per mezu di una cumminazione di circa 25% di cunduzzione è 75% di convezione.

In alternativa, a tostatura à l'aria arrosta i fagioli solu per cunvezione.A colonna d'aria, o "lettu", mantene l'elevazione di i fasgioli è guarantisci chì u calore hè spargugliatu ugualmente.

In essenza, i fasgioli sò ingaghjati in un cuscinettu d'aire calevule strettamente regulatu.

A diffarenza di u gustu pò esse unu di i fatturi chì guidanu a crescita di i tostatori d'aria in u settore di u caffè di specialità.

Hè significativu di ricurdà chì quellu chì tosta u caffè hà un impattu significativu nantu à u gustu.

Ma perchè a macchina elimina a paglia mentre si arrosta, ci hè menu probabilità di brusgià, a tostatura à l'aria ùn hà micca prubabilmente risultà in un sapore affumicatu.

Inoltre, paragunatu à i torraturi di tamburi, i tostatori d'aria tendenu à pruduce un caffè chì hè più acidicu in u gustu.

Comparatu à i tostatori di tamburi, i tostatori d'aria spessu creanu un arrosti coherente chì tende à furnisce un prufilu di sapori omogeneu.

Ciò chì u caffè à l'aria faci per voi

Al di là di i profili di gustu è sapori, i tostatori di tamburi standard è i tostatori d'aria sò diffirenti l'un da l'altru.

Varianti operativi significati puderanu ancu avè una grande influenza nantu à a vostra impresa.

Unu hè u tempu di roast, per esempiu.U caffè pò esse tostu in un tostatore di lettu fluidu in circa a mità di u tempu chì ci vole in un tostatore di tamburi convenzionale.

In particulare per i tostaturi di cafè di specialità, un arrostu più curtu hè menu prubabile di sviluppà chimichi indesiderati, chì spessu dannu à u caffè aromi sgradevoli.

Un tostatore di lettu fluidu pò esse a megliu scelta per i torraturi chì cercanu di furnisce una stampa più precisa di l'attributi di fagioli.

U sicondu hè a paglia, un subproduttu inevitabbile di a tostatura chì pone alcuni risichi per a vostra cumpagnia.

Prima di tuttu, hè assai combustibile è puderia piglià u focu s'ellu ùn hè micca trattatu cun prudenza, fermendu tutta l'attività.A pruduzzione di fumu da a paglia ardente hè un altru fattore à piglià in contu.

I tostatori di lettu fluidu eliminanu continuamente a pula, sguassendu u potenziale per a combustione di pula per risultatu in un caffè di gustu di fumu.

U terzu, utilizendu un termocoppiu, i roasters d'aria furnisce una lettura precisa di a temperatura di u fasgiolu.

Questu vi furnisce infurmazioni trasparenti è precise nantu à u fagiolu, chì vi permette di ricreà precisamente u stessu prufilu di arrosti.

I clienti cuntinueghjanu à cumprà da voi cum'è una cumpagnia se u vostru pruduttu hè coherente.

Mentre chì i torraturi di tamburinu ponu fà a listessa cosa, fà cusì spessu chjama à u tostatore per avè più sapè è sapè fà.

In cunfrontu à i tostatori di tamburi cunvinziunali, i tostatori di l'aria sò menu prubabile di dumandà aghjustamenti significativi à a vostra facilità attuale in termini di mantenimentu è infrastruttura.

I torraturi di l'aria pò esse puliti più rapidamente cà i tostatori di tamburi, malgradu u fattu chì i dui tipi d'equipaggiu di tostatura deve esse manteni è puliti.

Una di e tecniche di torrefazione più amichevule à l'ambiente hè a tostatura à l'aria, chì pre-riscalda in modu intelligente i grani di caffè utilizendu u calore generatu durante u prucessu di torrefazione.

Per minimizzà a necessità di rinfriscà u tamburinu trà lotti, hè pussibule di salvà è di riciclà l'energia mentre riduce l'emissioni di diossidu di carbonu da una media di 25%.

In uppusizione à i roasters di tamburi cunvinziunali, i roasters d'aria ùn anu micca bisognu di un afterburner, chì pò aiutà à salvà energia.

L'acquistu di imballaggi di caffè riciclabili, compostabili o biodegradabili è tazzi da asportu hè una altra opzione per migliurà e credenziali ecologiche di a vostra cumpagnia di torrefazione.

À CYANPAK, furnimu una varietà di soluzioni di imballaggio di caffè chì sò 100% riciclabili è fatte da risorse rinnuvevuli cum'è carta kraft, carta di risu, o imballaggi multistrati LDPE cù un internu PLA ecologicu.

situ web 8

Inoltre, furnimu à i nostri tostaturi una libertà creativa totale, lascendu li creà i so sacchetti di caffè.

Pudete uttene assistenza da u nostru staffu di cuncepimentu per avè l'imballaggio di caffè adattatu.Inoltre, furnimu sacchetti di caffè stampati persunalizati cù un cortu tempu di consegna di 40 ore è 24 ore di spedizione cù tecnulugia di stampa digitale di punta.

I micro-roasters chì vulianu mantene l'agilità mentre mostranu l'identificazione di a marca è un impegnu ambientale ponu ancu prufittà di e quantità minime d'ordine (MOQ) di CYANPAK.


Tempu di Postu: Dec-24-2022